Skip to content

Klachtenprocedure

Wij vormen ons een goed beeld van uw situatie. Als het nodig is, nemen wij contact met u op voor aanvullende informatie. Lees meer over onze reactietijden.

Wij willen u, als klant van De Hypotheker, ten alle tijden goed van dienst zijn of dit nu de administratieve verwerking van uw schadeverzekering is, uw premie-incasso of het vlot en juist behandelen van een onverhoopte schade. Echter, mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn over onze dienstverlening nemen wij dit uiterst serieus. Enerzijds omdat wij u als klant graag tevreden willen houden anderzijds omdat wij elke klacht als een bijdrage zien in het continu verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening. Wanneer u niet tevreden bent over onze dienstverlening op welk gebied dan ook, horen wij dat graag.

Klacht kenbaar maken

U kunt u uw klacht formeel aan ons kenbaar maken. U kunt uw klacht schriftelijk per post indienen naar:

Woongarant Volmacht B.V.
T.a.v. de directie
Postbus 30
1687 ZG Wognum

of

schriftelijk per e-mail:
compliance@woongarantvolmacht.nl
Ter attentie van de directie

Wanneer kunt u reactie op uw klacht verwachten?

Wij willen uw klacht snel, maar met name goed en naar uw tevredenheid oplossen. Wij nemen daartoe zo snel mogelijk contact met u op en proberen uiterlijk binnen 2 weken uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Bent u niet tevreden met ons antwoord op uw klacht?

Dan kunt u contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Uw klacht wordt alleen door het Kifid behandeld als u een particuliere klant bent en eerst onze klachtprocedure heeft doorlopen.

Heeft u schade te melden?
Back To Top