Wij willen u, als klant van De Hypotheker, ten alle tijden goed van dienst zijn of dit nu de administratieve verwerking van uw schadeverzekering is, uw premie-incasso of het vlot en juist behandelen van een onverhoopte schade. Echter, mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn over onze dienstverlening nemen wij dit uiterst serieus. Enerzijds omdat wij u als klant graag tevreden willen houden anderzijds omdat wij elke klacht als een bijdrage zien in het continu verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening. Wanneer u niet tevreden bent over onze dienstverlening op welk gebied dan ook, horen wij dat graag.
Klacht kenbaar maken
U kunt u uw klacht formeel aan ons kenbaar maken. U kunt uw klacht schriftelijk per post indienen naar:
Woongarant Volmacht B.V.
T.a.v. de directie
Postbus 30
1687 ZG Wognum
of
schriftelijk per e-mail:
compliance@woongarantvolmacht.nl
Ter attentie van de directie
Wanneer kunt u reactie op uw klacht verwachten?
Wij willen uw klacht snel, maar met name goed en naar uw tevredenheid oplossen. Wij nemen daartoe zo snel mogelijk contact met u op en proberen uiterlijk binnen 2 weken uw klacht naar tevredenheid op te lossen.
Bent u niet tevreden met ons antwoord op uw klacht?
Dan kunt u contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Uw klacht wordt alleen door het Kifid behandeld als u een particuliere klant bent en eerst onze klachtprocedure heeft doorlopen.